Miejsce pracy: Wrocław (siedziba spółki)
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie windykacji i negocjacji warunków spłaty zobowiązań dla Klientów z sektora B2B i B2C
- koordynacja działań w obszarze realizowanych projektów z obszaru zarządzania wierzytelnościami
- reprezentowanie naszych Klientów w kontakcie telefonicznym z dłużnikami
- nadzór nad terminowością ustalonych harmonogramów spłat
- obsługa spraw w systemie informatycznym typu CRM
Nasze wymagania
- doświadczenie w obszarze windykacji / sprzedaży / obsługi klienta w systemie kampanii telemarketingowych
- wykształcenie min. średnie
- determinacja w działaniu
- pozytywna energia i chęć podjęcia wyzwań w nowym miejscu pracy
- orientacja na realizację założonych planów
- umiejętność obsługi programów MS Office
- bardzo dobra komunikatywność oraz samodzielność w działaniu
- dokładność oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków
- odporność na stres
Mile widziane
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
To oferujemy
- zgrany zespół współpracowników chętnie dzielących się wiedzą i doświadczeniem – wiek nie ma dla nas znaczenia!
- stabilne zatrudnienie – nasza branża odnotowuje wysoki wzrost w kryzysie gospodarczym
- stałe godziny pracy 8.00-16.00 (od poniedziałku do piątku)
- wynagrodzenie w opcji podstawa + system prowizyjny (nie ograniczamy możliwości zarobienia wysokiego wynagrodzenia)
- cykliczne programy szkoleniowe podnoszące kwalifikacje z zakresu windykacji i prawa
- realne perspektywy rozwoju i awansu
- luźną atmosferę pracy, kawę, herbatę i napoje bez ograniczeń, a w czwartki owoce